رستم دستان
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

معدن طلاي استفاده نشده دكوراسيون خانه كه درباره آن تقريبا هيچ‌كس آگاه است

kitchen decorationشما براي ورود به بازار كار ميتوانيد در شركت هاي مشاوره طراحي شروع به كار كنيد. همچنين شما ميتوانيد به صورت مستقل يا پروژه اي با شركت هاي طراحي كار كنيد. امروزه اكثر كشورهاي پيشرفته و در حال توسعه به طراحان داخلي مجرب نياز دارند. پيش بيني مي شود كه فرصتهاي شغلي طراحان داخلي از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۸، حدود ۴ درصد افزايش يابد. طراحي داخلي نقش بسيار بزرگي را در بهينه سازي فضاي ساختمانهاي تجاري و مسكوني ايفا ميكنند و از اين رو بسيار حائز اهميت است. امروزه به دليل افزايش جمعيت و كمبود فضاي كافي اهميت حرفه طراحي داخلي دوچندان شده است. علاوه بر اين طراحي داخلي باعث زيباسازي فضاي داخلي ساختمانها ميشوند و از اين رو طراحان داخلي نقش بسيار مهمي را در زيباتر كردن محيط زندگي و كار افراد دارند. دوره هاي آموزش اين رشته در آموزشگاه ها معمولا در سه سطح مقدماتي، متوسط و پيشرفته تدريس ميشوند.

نئوكلاسيك بهتر است از كابينت هاي نئوكلاسيك استفاده شود. طرح هاي كابينت به حدي متنوع است كه نمي توان تمام آنها را به صورت يكجا مورد بررسي قرار داد. در اين بخش از مطلب تعدادي از محبوب ترين طرح ها را به شما عزيزان معرفي مي كنيم تا با ويژگي هاي هر كدام آشنا شويد. معمول ترين كابينت ها داراي دستگيره هستند اما در سال هاي اخير استفاده از كابينت هاي بدون دستگيره رايج شده است. سطح اين كابينت ها كاملا يكدست است و بر روي آن هيچ دستگيره يا ابزار اضافه اي ديده نمي شود. اين كابينت ها داراي مگنت هستند و بدين شكل باز و بسته مي شوند. نظم و يكنواختي كابينت هاي بدون دستگيره به عنوان ويژگي بارز آن شناخته مي شود. اما گاهي اوقات به دليل استفاده از يك رنگ در دكوراسيون آشپزخانه، محيط دلگير و خسته كننده مي شود. استفاده از كابينت هاي دو رنگ دلگيري و خسته كنندگي كابينت ها را مي كاهد. طرح كابينت دو رنگ سبب مي شود كه آشپزخانه به جذاب ترين بخش خانه تبديل شود.

دكوراسيون خانه

kitchen decorationدر تصوير سمت راست فضا كمي رسميتر است كه احتمالاً با توجه به نياز و تعداد مهمانها به اين شكل چيدمان شده است. در تصوير سمت راست يك ست كامل مبلمان را آوردهايم و از آنجايي كه معمولاً ستها ۸ نفره هستند، ما پيشنهاد سمت چپ را هم براي اين فضا ارائه كردهايم. اما مهمترين نكته در اين تصاوير اين است كه در هر دو يك فضا، يك نشيمن و يك فضاي ناهار خوري در نظر گرفته شده است. يعني ما كلاً دو فضا داريم كه يكي از آنها اختصاص پيدا كرده است به نشيمن و ديگري اختصاص پيدا كرده است به ناهار خوري. يعني اصلاً ما در اين فضا نميتوانيم دو فضاي نشيمن و پذيرايي را درست كنيم. حال اگر دوباره به تصوير اول باز گرديم ميبينيم كه ديوار مشخص شده در تصوير، اختصاص دارد به تلويزيون ما و رو به روي آن فضايي است كه اختصاص دارد به نشيمن گاه ما.

در واقع ايتاليايي ها عاشق جسم هاي سخت هستند و بيشتر مصالحي را در خانه به كار مي برند كه قدرت و استقامت بالايي داشته باشند. مانند سنگ و فلز. آنها حتي در اتاق خواب هايشان هم بيشتر استفاده از تخت و كمد فلزي را ترجيح مي دهند. آنها يك عادت عحيب ديگر هم دارند. اينكه زياد با پرده ميانه اي ندارند. بيشتر ايتاليايي ها ترجيح مي دهند خانه هايشان يا پرده اي نداشته باشد يا حريري ساده باشد. ظرف هاي پر از ميوه در گوشه و كنار خانه و متناسب با فصل هم از المان هاي خاص دكوراسيون ايتاليايي هاست. در خانه هاي آفريقايي رنگ حرف اول و آخر را مي زند؛ به خصوص رنگ هاي قوي با طيف هاي خاكي كه هويتي آفريقايي دارند و تداعي كننده سبك آفريقايي هستند. در دكوراسيون منزل يك آفريقايي تا چشم مي گردانيد همه چيز نارنجي و قهوه اي و سرخ است.

در نتيجه، درگيري حواس با نحوه چيدمان و نوع وسايل منزل در ارتباط است. آيا آن وسيله زيباست؟ با فضا مناسب است؟ و يا سبك مناسبي دارد؟ چه به دنبال سبك مدرن باشيد چه سبك كلاسيك و نئو كلاسيك، زمان يك عنصر مهم در طراحي محسوب مي شود. دكوراسيون داخلي با وجود عتيقه جات و وسايل دكوراتيو قديمي در مقايسه با محيط هايي با وسايل مدرن و ساده داستان كاملا متفاوتي دارند. اغلب، تركيبي از اين دو دسته به ايجاد يك فضاي راحت كمك مي كند. فضاي خانه در ايجاد «احساس» نقش مهمي دارد. و اين قدرت را دارد كه به يك خانه حس آزادي يا حس محدود بودن را بدهد. خانه از بسياري جهات، منبع آسايش و آرامش است، جايي كه همه ي خاطرات را مي توان گردآوري و گرامي داشت. زندگي ما مملو از خاطرات است: ظروف مادربزرگ، ميز والدين، سوغاتي از سفر، عكس رويدادهاي مهم و …

kitchen decorationمتريال مورد استفاده در گذشته بيشتر چوب با رنگهاي طبيعي بوده و به همين دليل اكثر آشپزخانهها فضايي تيره داشتند اما امروزه متريال مختلف مثل امدياف باعث شده تنوع رنگي هم افزايش پيدا كند. پس اولين قدم در طراحي دكوراسيون داخلي انتخاب سبك است. يكي از اصول هر آشپزخانه استانداردي، اجراي مثلث كار آشپزخانه است. اگر يخچال، سينك و اجاق گاز شما جاي مشخصي ندارند، آنها را بايد در ارتباط مثلثي با هم قرار دهيد تا بهترين كارآيي را داشته باشند. مساله مهم در آشپزخانه امكان حركت و جابهجايي راحت است. پس فواصل و نحوه بازشوها اهميت پيدا ميكنند. مسالهاي كه در آشپزخانه اهميت پيدا ميكند، جايگذاري وسايل متعددي است كه در آن استفاده ميشود؛ از وسايل بزرگي مثل يخچال و گاز و … تا ظروف مختلف. سلايق در اين زمينه متفاوت است اما فكر كنم اكثر افراد با نظم در آشپزخانه موافقت بيشتري داشته باشند. در دكوراسيونهاي امروزي ترجيح بيشتر در اين است كه هر وسيله جاي مخصوص خودش را داشته باشد.

روند كار مثل همان Room Planner است.

kitchen decorationRoom Planner محيط كاربري قدرتمندي براي اين كار طراحي كرده كه خيلي راحت و سريع بتوانيد از نتيجه كارتان خروجي بگيريد. نكته خوب در مورد Room Planner اين است كه اندازهها در آن واقعي و با دقت بالا هستند. ضمنا اگر مدلي در نرمافزار 3ds Max ساخته باشيد هم ميتوانيد آن را به اين برنامه دكوراسيون منتقل كنيد كه يكي از ويژگيهاي جذابش به شمار ميرود. وقتي از برنامه دكوراسيون داخلي صحبت ميكنيم، امكان ندارد اسم Houzz مطرح نشود. اين اپ كاربردي كه خودش منشأ الگوبرداري صدها برنامه مشابه بوده، كاملترين تجربهاي كه از دكوراسيون داخلي ميخواهيد و يكي از بهترين محيطهاي كاربري را در اختيارتان قرار ميدهد. روند كار مثل همان Room Planner است. كافيست از اتاقتان عكسي بگيريد و سپس وسايل را به شكل مدلهاي سه بعدي در آن قرار دهيد. Houzz براي اين كار بيش از صدها مدل و 11 ميليون عكس طراحي داخلي (براي گرفتن ايدههاي ناب) در اختيار شما ميگذارد كه نظيرش را در اپليكيشنهاي مشابه نميتوانيد پيدا كنيد.

دكوراسيون خانه براساس روش

kitchen decorationاگر رنگ دكوراسيون 2023 را Viva magenta در نظر بگيريم براي داشتن يك فضاي داخلي زيبا بايد نكاتي را رعايت كنيم. استفاده از رنگ قرمز ويوا مگنو بايد با ظرافت صورت آشپزخانه بدون اپن گيرد. استفاده افراطي از اين رنگ ممكن است ميزان انرژي در محيط را بالا ببرد و افراد را كلافه كند. استفاده از اين رنگ براي طراحان لباس در استايل ها و ديزاينر هاي داخلي مي تواند يك چالش بزرگ باشد. از آن جايي كه اين رنگ طبيعي رنگي بسيار بي پروا است لازم است براي ست كردن با آن از طيف هايي استفاده كنيد كه داراي هارموني با اين رنگ باشند. شركت رنگ پنتون پالت رنگي تركيب با اين رنگ را نيز معرفي مي كند. استفاده از اين رنگ در فرنيچرها در دكوراسيون مي تواند يك گزينه مناسب باشد. اگر دوست داريد رنگ دكوراسيون 2023 را در خانه به كار ببريد مي توانيد چند تابلو با طيف هاي رنگ ويوا مگنتو در فضا قرار دهيد.

  • ساده و مينيمال
  • تشك: ۱.۵ ميليون تومان
  • نوستالژي ها
  • از يك مكعب متحرك استفاده كنيد
  • ترمز درب
  • بازار جهاني مسكن

پشتي و تشك از بخش هاي اصلي اين سبك هستند. البته اين سبك تا به الان مقداري فرق كرده است و در آن بجاي پشتي و تشك از مبلمان با طرح قديمي استفاده ميشود. سبكه هاليوودي يكي از جذاب ترين سبك هاي دكوراسيون داخلي منزل است. كه در آن از وسايل با شكوه و مجلل استفاده ميشود. از مهمترين ويژگي هاي اين سبك همين شكوه و جلال آن است. در اين سبك طراحي از مبلمان مخملي و عتيقه جات گرانبها؛ پالت هاي رنگي مورد استفاده در سبك هاليوودي عمدتاً بنفش، فيروزه اي، قرمز و … است. تمام اين سبك هايي كه مثال زديم و توضيح داديم تنها قسمت كوچيكي از انواع دكوراسيون داخلي خانه است. در ادامه ميخواهيم درباره نحوه انتخاب سبك دكوراسيون داخلي منزل صحبت كنيم. شايد اين سوال براتون پيش بياد كه سبك مدرن و امروزي چه تفاوتي با هم دارند؟ همون طور كه از اسم اين سبك مشخصه، الهام گرفته از سبك هاي دوران انقلاب صنعتي اروپاست. در خيلي از دكوراسيون هاي طراحي شده با اين سبك، حسي كه به شما القا مي شه، حس ناتمام بودن اون طراحي هست!

kitchen decorationدر نهايت در هنگام انتخاب فضا براي قراردادن ميز، به نورپردازي محل و تاريك نبودن آن دقت كنيد. دومين نكته در چيدمان ميز ناهارخوري، هماهنگي و هارموني آن با سبك دكوراسيون داخلي است. درحال حاضر انواع ميز نهارخوري در سبكهاي مختلف و متناسب با تمامي سبكهاي دكوراسيونهاي در بازار موجود است. اين سبكها در ادامه معرفي شده است. در صورتي كه فضاي خانه شما داراي دكوراسيون مينيمال و مدرن است، استفاده از انواع ميز ناهارخوري مدرن ، به فضاي خانه ظاهري منسجم و مرتب ميبخشد. انواع ميز ناهارخوري مدرن در جنسهاي مختلف از جمله شيشهاي در اشكال مدرن، قابليت هماهنگي با چندين فضاي مدرن را دارد. انواع ميز ناهارخوري كلاسيك، سنتي يا حتي رستيك، با متريال چوب و به رنگهاي تيرهتر طراحي شده و قابليت هماهنگي با اكثر دكوراسيونها را دارند. با وجود اين، ميز ناهارخوري كلاسيك يا سنتي، مناسب دكوراسيونهاي كلاسيك و خانههايي است كه ساير اجزا از جمله ميز تلويزيون، بوفه و غيره نيز از جنس چوب باشند. اگر خانه شما داراي معماري صنعتي بوده يا به دنبال يك ميز ناهارخوري متناسب با فضاهاي كوچكتر از جمله ادارات و شركتها هستيد، ميز ناهار خوري صنعتي گزينه مناسبي است. اين ميز نهارخوري غالبا با قاب فلزي و رويههاي شيشهاي يا چوبي طراحي ميشوند. رنگبندي ميز ناهارخوري نقش مهمي در جلوه و نماي آن در دكوراسيون منزل ميشود. رنگ ميز ناهارخوري علاوه بر سليقه شما، به دكوراسيون منزل نيز بستگي دارد. بهعنوان مثال انتخاب رنگهاي تيره براي خانههاي كوچك، گزينه چندان مناسبي نبوده و موجب تنگ بهنظر رسيدن فضا ميشود. رنگهاي روشن مانند ميز ناهارخوري سفيد گزينه ايدهآلي براي دكوراسيونهاي مينيمال با رنگهاي روشن است.

  • رنگهاي غالب: زرد، طوسي، آبي و سفيد
  • طراحي و تعويض سقف كاذب و كفپوش و …
  • يخچال: ۶ ميليون تومان
  • رفع ايرادات و تعميرات
  • كفپوش در طراحي دكوراسيون
  • طراحي بايد طبق مساحت و اندازه مكان مورد طراحي باشد

kitchen decorationتركيب آن با رنگهاي ديگر در اتاق نشيمن، اتاق كار، اتاق كودك، مهد كودكها، مدارس، فروشگاهها، هتلها، شركتها و حتي مراكز درماني قطعا چشمنواز خواهد بود؛ البته همه چيز به نحوه اجراي آن بستگي دارد. ويوا مگنتا (Viva Magenta) ميتواند براي تمام محيطها مناسب و جذاب باشد. براي مثال ميتوانيد براي ديوارها از رنگ سبز استفاده كنيد و مبلمان را با رنگ سال 2023 يعني ويوا مگنتا انتخاب كنيد تا كاملا متمايز شود. روتختي با رنگ سال در مقابل يك ديوار سبز رنگ شگفتانگيز بهنظر ميرسد. اگر به دنبال ظاهري رنگارنگ هستيد، ويوا مگنتا را با رنگ زرد و نارنجي تركيب كنيد. اگر به دنبال ظاهري شيك و مدرن هستيد آن را با رنگ فيروزهاي يا زمينه خاكستري تركيب كنيد. اگر ويوا مگنتا را با رنگهاي تند مثل سرمهاي تركيب ميكنيد، براي متعادل كردن محيط، به اندازه كافي از رنگ سفيد يا رنگهاي خنثي استفاده كنيد تا فضا تنگ و گرفته بهنظر نرسد، زيرا هر دو، از رنگهاي تند هستند. رِدِند پوينت (Redend Point SW 9081) كه از سوي كمپاني شروين ويليامز ب عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شده است يك رنگ فوقالعاده همهكاره است و در سراسر خانه قابل استفاده است. وقتي روي هر چهار ديوار استفاده ميشود، ميتواند يك ورودي گرم و دلپذير يا يك اتاق خواب آرامش بخش ايجاد كند. اگر قصد داريد كه رنگ Redend Point را در خانه خود امتحان كنيد، اما به دنبال تغيير رنگ كامل نيستيد، سعي كنيد آن را با برخي از رنگهاي خنثي تركيب كنيد. چيزي كه به تعادل رنگ كمك ميكند، تكميل آن با رنگهاي سفيد استخواني قارچي يا قهوهاي تيرهتر است.

اگر از نوشتن اين مطلب لذت برديد و مطمئنا مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد قفسه دكور لطفا از صفحه ما بخواهيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۲۹:۴۳ ] [ سورنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اينجا سعي مي كنم انواع لوازم خانگي بررسي كنم و سايت هاي مفيد رو معرفي كنم. راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی